MRP Video system od MRP Slusovice

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Sobota Listopad 3 17:11:03 CET 2001

Robert Vojta wrote:
>   firmy je nějaký "idiot" a nebo ta firma chce něco skrýt. Ani bych se nedivil
>   té druhé možnosti, která mně napadla po Tapovým komentáři, tj. že to funguje
>   všelijak, že se to spoléhá na chyby systému, ... Takže to asi nebude nic
>   moc, doufám, že to není nějaké řešení k nám do školy?

Ano, mam podobny nazor. Jakmile firma se krouti a nechce neco vydat,
tak je to bud proto, ze maj neco opravdu genialniho a vykecani by
usnadnilo konkurenci je dohnat. Vyjimecne takove pripady jsou.
Zatim jsem ale pokazde nakonec dopadl tim, ze firma maskovala svoji
neschopnost dodat rozumny hardware, takze nakonec funkce, co ma delat
HW dobastlovali v software, prestoze dokumentace tvrdi neco jineho
a snazi se ze zakazniku delat naproste blbce.
Takove jednani obvykle disassembler rychle odhali, naposledy jsem to
tak delal dnesni celou noc. :-)

	Majkl