OT-VYRESENO: Proc Windowsaci tolik odmitaji prikazovy radek

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Sobota Listopad 3 19:54:07 CET 2001

Oto Buchta wrote:

> Tak jsem vcera pomahal manzelce opravovat pisemky. Uci na geodetice
> vypocetku a musela do nich hustit DOS. Grrr :-( Ale to neni duvod, proc
> pisu. Kdyz jsem zjisitl, ze v MS-DOS 6 slo pomoci RENAME prejmenovat jen
> soubor a adresar se musel prejmenovavat pomoci MOVE, ktery ale zase nemohl
> adresar presunout do jineho adresare, bylo mi na zvraceni. A takovych
> zvracenosti je tam hodne.
no mě v LINUXu rename taky nepříde že by umělo adresáře :O(( a na
jednoduchý přejmenování jednoho souboru psát "rename test.pl test test.pl"
to dám radši "mv test.pl test" takže v čem je to lepší ???

Stefan