Interní softmodem v Red Hat 7.1

Vojtěch Kotous v.kotous na quick.cz
Sobota Listopad 3 20:35:36 CET 2001

----- Original Message -----
From: Vojtěch Kotous
To: linux na linux.cz
Sent: Saturday, November 03, 2001 8:24 PM
Subject: Žádost o pomoc (radu)

Jsem začínajícím uživatelem Linuxu, konkrétně Red Hat 7.1 cz, protože Windows mě už odrazují a chtěl bych vyzkoušet nějakou alternativu woken. Zatím ale stále pracuji i ve Windows ME než pořádně proniknu do Linuxu. Proto vám píši protože se mi vyskytl následující problém:
    Mám softmodem Well 56PCI HSF a dle návodu na serveru www.penguin.cz by měl chodit s ovladačem Olitec. Poblém je v tom, že ovladače jsou pro jádra 2.2.14, 2.2.16 a 2.2.17. Kde bych našel ovladač pro jádro od Red Hat 7.1 (nebo mám použít nějaký z těchto ovladačů a nainstalovat si starší verzi Red Hat s nejakým z těchto jáder ?). Nebo je už obsažen v Red Hatu a není jen aktivován, protože autodetekce selhala.

    Předem děkuji za jakoukoliv radu
                                                                                                                Vojtěch Kotous