OT-VYRESENO: Proc Windowsaci tolik odmitaji prikazovy radek

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Sobota Listopad 3 23:40:25 CET 2001

David Trcka wrote:

> Pletete hrusky s jabkama. Puvodni povzdech byl o tom, ze v DOSu se soubory
> a adresare presouvaji jinym prikazem, kdezto vy srovnavate v linuxu mv a
> rename, coz jsou IMHO utility kazda na trochu neco jineho. mv na
> presouvani souboru (nebo adresaru, linuxu je to jedno), rename na hromadne
> prejmenovani souboru (nebo adresaru, dtto).
:O)) no tak to jsem to asi pochopil špatně, ale zkuste si to co autor chtěl
dělat pod DOSem v LINUXu a budete muset použít to samé co on v DOSu. Takže
nevidím žádný rozdíl :O)))

Stefan