OT-VYRESENO: Proc Windowsaci tolik odmitaji prikazovy radek

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Neděle Listopad 4 12:16:32 CET 2001

On Sun, Nov 04, 2001 at 11:04:32AM +0100, Pavel XPJ Jisl wrote:

> Jojo, o tom jsem slyšel. Sám velký Bill Gates napsal v DOSu "exit"  :))
> BTW: už bylo na čase, moje občasné setkání s příkazovým řádkem mě dohání k
> šílenství (hlavně to, že ani po těch letech neumí historii příkazů!!! )

No tak nechtel jsem vstupovat do tehle zcela bezobsazne debaty, ale
kdybyste cetl manualy, tak vite, ze historii prikazu umi od DOS 3.3,
akorat ze se na to musi v autoexecu volat programek doskey. Jediny problem
je, ze se ta historie neuklada mezi seancemi.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /