prizpusobeni emacsu

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Neděle Listopad 4 20:28:45 CET 2001

    JC> 1/ nastavit, aby pokud vytvorim novy soubor v nejakem adresari
    JC> (napr.  ~/public_html), se pouzila urcita sablona (=> usetreni
    JC> prace s psanim hlavicek souboru, urcite casti ktere jsou v
    JC> kazdem scriptu, a pod.)

Zkuste se podívat na autoinsert.el (v distribuci).

    JC> 2/ nastavit klavesove skratky, ktere mi vlozi prednastavene
    JC> sekvence kodu (napr po stisknuti kombinace alt-d vlozi
    JC> $db->query() a pod.)

Osobně se mi líbí skeleton.el (přímo v distribuci), například
"šablonovité" vkládání <variablelist> v DocBooku pomocí něj lze udělat
takto:

    (require 'skeleton)
    (define-skeleton my-skeleton-docbook-variablelist
      "Insert variablelist skeleton."
      "Title: "
      > "<variablelist>" \n
      > (when (not (string= (eval str) ""))
	  (concat "<title>" str "</title>\n"))
      ("Term: "
       > "<varlistentry>" \n
       "<term>" str "</term>" \n
       "<listitem>" \n
       "<para>" _ "</para>" \n
       "</listitem>" \n
       "</varlistentry>" \n)
      "</variablelist>")

Funkci `my-skeleton-docbook-variablelist' pak lze připojit na klávesovou
zkratku jako každou jinou interaktivní funkci.

Milan Zamazal

--
Why waste keystrokes when you can waste CPU cycles instead?
						Karl Fogel