Nepusti me na leafnode

Pondělí Listopad 5 08:19:50 CET 2001

On Sun, 4 Nov 2001, Matej Cepl wrote:

> Nov  3 19:00:16 rehor xinetd[4949]: warning: can't get client
> address: Invalid argument

To je opravdu zvlastni a neobvykle. Doted jsem ani netusil, ze
getpeername() muze vratit chybu EINVAL. Tedy pokud je to opravdu
getpeername()...co rekne stary dobry strace (s -f) na xinetd?

>           přijmutých paketů:0 chyb:0 zahozeno:0 přetečení:0 rámců:0

"Prijmutych"? Tedy to neni moc cesky, ne? Nerika se nahodou "prijatych"?

> Směrovací tabulka v jádru pro IP
> Adresát         Brána           Maska           Přízn Metrik Odkaz  Užt Rozhraní
> tnt2.cambridge. *               255.255.255.255 UH    0      0        0 ppp0
> default         tnt2.cambridge. 0.0.0.0         UG    0      0        0 ppp0

Je ponekud zvlastni, ze tady nejsou videt zadne polozky pro loopback. Coz
jeste muze byt tim, ze prikaz route je neukaze. Co vypise "ip route list
table local" (snad tak nejak se to pise)?