TV a zvuk

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Pondělí Listopad 5 09:58:04 CET 2001

Mam, ale mam mono verzi,
v bttv je oznacovana jako PV 911 (nebo tak nejak CARD type kolem 50), pisu
to z prace, takze si nejsem jist
(viz dokumentace v jadru)
zvuk zprostedkuje modul tvaudio. Jsem velice spokojenej, obraz cisty i kdyz
nemam kabelovku,
chytnu programy, ktere na normalni TV s obtizemi.
Kdyz budete mit problemy tak napiste. Ale mam to doma.
Radek