rozdilna velikost patrition podle superbloku a podle partition table

xpovolny na aurora.fi.muni.cz xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Listopad 5 09:12:45 CET 2001

Dobre pondelni rano,

Mam tento problem:
Pomoci nastroje parted jsem si chctel na ext2 partition rozdelit na dve
(delena partition byla primarni a celkam volna, takze jsme si rikal, ze by vse
melo byt v poradku), avsak po prerozdeleni disku mi muj debianek nabehl do
singlu s hlasenim, ze disk ma potize a ze mam spustit fsck.
Fsck si po spusteni stezuje, ze velikost partition (te puvodni, nyni zmensene)
je jinak zapsana v partition table a jinak v superbloku (v superbloku
zustala puvodni velikost)...
Poradi mi nekdo, jak do superbloku (nejradeni vsech) dostat spravny udaj
(nebo jak z toho jinak vybruslit) ?

Predem diky,

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny

...one can now boot directly into emacs from LILO or GRUB,
and thus avoid the need for an operating system entirely... -- LWN