RH Linux7.1: dva shelly v init[S] !?? (dlouhe)

Radek Liboska PhD. liboska na tereza.uochb.cas.cz
Pondělí Listopad 5 11:07:06 CET 2001

On Fri, 02 Nov 2001 14:16:14 +0100, Jiri Fuksa <fuksa na fzu.cz> wrote:
>Pritom se mi stalo, ze prikazy nebyly interpretovany spravne: chybela
>pismena, anebo
>prvni pismeno anebo se objevily nova pismena pred zadanyhm prikazem.
>Privolany odbornik, mi rekl ze mam dva inity [1] a dva shelly - kazdy s
>jinou
>historii prikazu. A ze se prepinaji mezi sebou spise nahodne. Cim je to
>zpusobeno  nedokazal zjistit: muze v tom byt nejaky `inicializacni' ci
>ukoncujici script anebo  za to muze snad i jadro.

Zdravim,
tohle se mi stalo po upgrade kernelu v RH 7.1 pomoci rpm balicku, asi
jsem take nekde udelal chybu. Byl jsem z toho sileny a nebyl jsem schopen
vubec zjistit, co se deje.
Nakonec jsem stahl util-linux SRPM a udelal jsem rebuild. Po upgrade
na takto zkompilovany RPM se jiz vse chova normalne.
rl.

--
                 Radek Liboska, PhD.
Institute of Organic Chemistry and Biochemistry