Jak prelozit .so modul do php

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Listopad 5 13:53:25 CET 2001

On Po, 2001-11-05 at 12:43, Petr Cech wrote:

> cd ext/curl; phpize;./configure;make;make install
Toto jsem take nasel v jakem si dotazu v nejake konferenci, problem je v
tom, ze pri buildovani php.*rpm se to bude spatne delat, nebot phpize
jeste neexistuje.

> nebo se podivat, jak to dele Debiani maintainer v php4 a prohlednout si
> debian/rules (dobre jmeno, co? :-))
Jmeno je to dobre, ale kde to najdu? Musim kvuli tomu nainstalovat
debian? Nikdy jsem s nim nedelal.

> tohle je fakt FUJ.
To asi vsichni pochopi, ale mohl byste to pro me trochu rozvest?

> vytvoreni samostatnych modulu samostatne (bez prekladani celeho PHP) je
> spatne do 4.0.6. chybi jim #include "config.h" na zacatku, takze se sice
> configure snaze, ale je to na nic. pri prekladu najednou s tim, ze cast
> bude prelozena jako DSO to chodi

> php4-dbase v Debianu
Podobna otazka, kde to hledat, pokud ho nemam nainstalovany?

Pavel