Jak prelozit .so modul do php

Pondělí Listopad 5 15:24:09 CET 2001

Pavel Lisy napsal:

> To asi vsichni pochopi, ale mohl byste to pro me trochu rozvest?

no, jednak kdyz balik pouziva libtool/configure, tak mu natvrdo davat ruzne
#define a #include je spatne, ze. Navic to lze udelat standardnim zpusobem
primo do ./configure. Treba --with-pgsql=shared,/usr a ma pgsql.so

packages.debian.org/php4-dbase

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Myth> thats \\GNU\Linux$ to you