Nepusti me na leafnode

Pondělí Listopad 5 15:06:19 CET 2001

Matej Cepl <ceplma00 na yahoo.com> wrote:
-> hral jsem si s instalaci sitove karty a najednou mi prestalo
-> fungovat pripojeni pres loopback na lokalni leafnode server.
-> Oznami mi to, ze connection refused a v /var/log/messages se
-> objevi tohle:

-> Nov  3 19:00:16 rehor xinetd[4949]: warning: can't get client address: Invalid argument
-> Nov  3 19:00:16 rehor xinetd[4949]: libwrap refused connection to nntp from 0.0.0.0

-> a když se to opakuje několikrát, tak je potom tohle

-> Nov  3 19:00:17 rehor xinetd[4958]: warning: can't get client address: Invalid argument
-> Nov  3 19:00:17 rehor xinetd[4958]: libwrap refused connection to nntp from 0.0.0.0
-> Nov  3 19:00:17 rehor xinetd[408]: nntp service was deactivated because of looping

-> Můžete mi někdo vysvětlit, co se děje?

Podla mojich skusenosti obcas niektori nntp klienti zblbnu, a otvoria si
velmi rychlo vela spojeni na NNTP server, pricom kazde spojenie hned zavru.
Je dost mozne ze v tomto pripade ide o takyto klient. Pozrite si vypis z

netstat -n |grep '\.119 '

a zistite ci nemate nahodou vela CLOSE_WAIT spojeni z jednej IP Adresy. Ak
ano, nasli ste vinnika. Potom mozete dotycneho zablokovat alebo mu nariadit
zmenu nntp klienta.

 There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
 allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller