BugZilla jako zachrana vyvoje?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 5 15:41:15 CET 2001

Tomas Dudasko wrote:

>smazal jsem cely mail jako ukazku toho ze me Vase hadky nezajimaji. Nejsem
>prilis sofistikovanym a aktivnim prispevovatelem do teto konference, takze
>muzete klidne tvrdit, ze na muj nazor stejne nedate - vase vec. Jsem ted
>hodne OT od tema teto konfery a jsem si toho vedom. Doufam ze i Vy jste si
>vemoni, ze ta hadka ktera tu je uz minimalne pres mesic je cela offtopic.
>Zpocatku nebyla ale osobni vytky, vypady, chytani za slovicko a tak dale JE
>mimo tema skoro JAKEKOLIV konference.
>
>Jsem jen ctenar. Ctu konferenci protoze me zajimaji veci. Zajima me jejich
> [...]
To autor mailu.
vetsina konferenci je takovych. nemusite thready cist, nikdo vas k tomu
nenuti. A zmineni ucastnici debaty meli k te vymene nazoru duvod. Proc
jste je treba nepozadal, aby nakreslili ten vyvojovy strom jadra a
poslali ho do konference k debate?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz