Mail server download

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Listopad 5 18:20:24 CET 2001

On Sun, 4 Nov 2001, Milan Nehasil wrote:

> Takze kdyz mam distribuci RH 7.0 tak mam hledat sendmail ? Zatim jsem si
> nainstaloval RH 7.0 a zacinam, takze sbiram zkusenosti kde se da. Sice
> nejsem zacatecnik s ostatnimi programy, ale s Linuxem ano. Diky

Takže sendmail je MTA který si musíte nastavit, určitě ho tam máte a pop3
na tom vašem PC je určitě taky, a pokud uživatelům chcete stahovat pop
schránky které jsou na internetu tak k tomu je třeba fetchmail.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne