Nepusti me na leafnode

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pondělí Listopad 5 18:48:24 CET 2001

On Mon, Nov 05, 2001 at 02:06:19PM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:
> Podla mojich skusenosti obcas niektori nntp klienti zblbnu, a otvoria si
> velmi rychlo vela spojeni na NNTP server, pricom kazde spojenie hned zavru.
> Je dost mozne ze v tomto pripade ide o takyto klient. Pozrite si vypis z
>
> netstat -n |grep '\.119 '

Bohužel řešení bylo mnohem prozaičtější -- měl jsem překlep
v jednom z konfiguračních souborů v /etc/xinetd.d/ . Zrušení
celého adresáře a stažení celé konfigurace do jednoho souboru
způsobila větší přehlednost, která mi pomohla chybu lokalizovat.

Díky za pomoc

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
	-- Alexis de Tocqueville