RH 7.2 CZ - kdy bude

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Neděle Listopad 4 20:34:53 CET 2001

Radek Vybiral wrote:

> Ten clovek, co to ma na svedomi, to tady vysvetloval, je to v archivu.
> V podstate slo o to, ze ho k tomu donutili vyvojari, kterym se nelibilo,
> ze ma kazdy jazyk x-ruznych map.
>
> Urcite se to nelibi hodne lidem, kteri primarne pouzivaji prepinani mezi
> US a CZ(qwerty), ale pokud nekdo potrebuje prepinat mezi dalsi klavesnici,
> trebas DE, tak uz to je pomerne problem. Takze to byl asi duvod k tomu, ze
> to proste nechali na reseni ruznych WM.

Zdravím,

4.1 jsem nainstaloval v sobotu. Po počátečním zmatku jsem se podíval na
obrázek rozložení (link byl v té diskuzi), zjistil co kde je a teď už to
není tak hrozné. Tak do týdne mi to možná ani nepřijde. Doporučuji se
podívat na tu mapku. Link v archivu. (xkbd-cz.png)

Začínal jsem na Didaktiku M -> PC US -> QUERTY -> QUERTZ -> Linux
konzole -> XFree < 4.1 a teď XFree 4.1, takže v čem je problém? :-)

P.S.: Tohle píši ve Win a zjišťuji, že ta nová klávesnice je opravdu
kompromis, <> se píše stejně ve win i v linuxech.

--