RH 7.2 CZ - kdy bude GRRRRRRRR !!!

Pondělí Listopad 5 20:47:24 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001, Miroslav Kolombo wrote:

> Kdyz jsem se minuly tyden zeptal, kdy se da dockat ceske mutace
> RH 7.2, tak jsem netusil, ze z toho udelate dalsi debatu
> o vyvoji jadra .....
>
> Nechcete si alespon zmenit subjekt?!

Ne. Predchozi maily nejsou o vyvoji jadra.

Rikaji asi toto:

Ten blbec vsechno zvoral a ani mi nedokazal poradit. Zkazi uplne vsechno a
dokonce i skripty v distribuci, kterou jeste neudelal. Jo - a ten blbec by
mel co nejdriv udelat dalsi verzi. V zadnem pripade nedostane zaplaceno
(natoz za support, ktery by mel 24 hodin denne poskytovat), ale uz to
hlavne vsechno melo byt davno hotove. A bez chyb. Protoze to zacnou dalsi
lidi prodavat a von nam tim jenom udela ostudu.

Skvele. Jsem uplne nadsen a bezhlave se vrham do prace.

Jo - a ocenuji to, ze jste vysledek ocenili na pul clovekoroku. Je to
povznasejici pocit. Zejmena pro Ty, kteri mi bud prispejou primo nebo
kterych praci vyuzivam. Asi se na ne (jaksi) zapomnelo. Skoda.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz