Lilo - graficka obrazovka

Vaclav Rehak vrehak na baf.cz
Pondělí Listopad 5 19:34:05 CET 2001

> Mohl by mi nekdo prosim poradit jak se da  zmenit graficka obrazovka LILO. Mam RH7 a na netu jsem zatim nic nenasel.

Prectete si Meta-FAQ a pouzivejte archiv.
Na dotaz "lilo graf" mi vypadla odpoved Michala Krause
na uplne stejny dotaz:

--cut--
Je treba mit dostatecne nove lilo a pak by mel byt postup nasledujici:

a) vytvorte PCX bitmapu 320x200 pixelu, 256 barev
b) reknete o nem lilu argumentem message v /etc/lilo.conf:
    message=/boot/moje_log.pcx
c) spustite lilo
--cut--

--
Message for echelon:
Nuke Washington satan in White House George Bush LethalVirus Ebola Agens