Project manager

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Listopad 5 21:04:00 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001 18:47:39 +0000 (UTC), Robert Vojta wrote:

:   když už se tady diskutuje o tolika různých věcech, chtěl bych se zeptat,
: zda-li má někdo odzkoušený nějaký projektový manager, který by byl free,
: v případě hodně dobrého by mohl být i za peníze.

Ako som uz dnes pisal, vo firme pouzivame MKS (www.mks.com) - za dost
penazi a tiez vsetko nevie, mal by ale byt rozbehatelny aj pod Linuxom.
Aj k nemu sme si ale dobastlovali veci sami a sucasny stav ma zatial
daleko od idealneho.

Na Slovensku bol pokus nieco v smere managementu projektov robit,
ale obavam sa, ze to nedosiahlo kriticku hranicu a odumrelo
na nedostatok vyvojarov.

:   Nemáte prosím někdo nějaké pozitivní zkušenosti s takovými systémy?

Tiez ma to zaujima a ked som svojho casu hladal, nenasiel som nic.

Zdravi
--
                                  Stano