RH Linux7.1: dva shelly v init[S] !?? (dlouhe)

Zdenek Havelka madloki na mail.cz
Pondělí Listopad 5 22:46:49 CET 2001

On 05-Nov-2001 Milan Kerslager wrote:

> To je zbytecne a nebezpecne. Treba pokud upgradujete ze vzdaleneho stroje
> nebo pokud chcete upgradovat jeste souvisejici komponenty, ktere nemaji
> primou zavislost. Linux tuto vec umoznuje ze zcela praktickych duvodu.

Nechapu - alespon ne zcela. Nebezpecnejsi mi osobne pripada nechat v pameti
bezet binarky, ktere uz nejsou na disku, ktere mely mozna otevrene soubory,
ktere uz nejsou na disku ... a ktere pokud jsou napsany korektne, by mohly
zjistit, ze jim otevreny soubor "zmizel" pod rukou, zkusit ho otevrit znovu,
a nedejboze treba udelat seek na pozici, kde byly naposledy (ale v jinem
souboru), nebo se treba polozit na zmenene syntaxi. To mne pak bude ze
vzdaleneho stroje mrzelo vice.

A kdyz chci "nesouvisejici komponenty", tak kvuli tomu nemusim upgradovat
bezici proces - jedine ze by az tak nesouvisejici nebyly, nebo byly blbe
naznacene dependecies, nebo v pripade, ze by v potrebne verzi nebyly se
stavajicimi knihovnami a ja bych byl liny vytvorit si patricny balicek pro MOU
verzi knihoven.

A kdyz pisete "Linux umoznuje" - to je vtip ? Linux je jadro OS, RedHat je
distribuce postavena z kdeceho shodou okolnosti nad tim jadrem, a davat mezi
ty dva pojmy rovnitko je IMHO krajne nevhodne a zavadejici.

---
Zdenek Havelka
madloki na mail.cz