samba - nelze vytvaret adresare

damned lek.pbpe na cbox.cz
Pondělí Listopad 5 23:04:10 CET 2001

ok, diky.
nicmene, kdyz jsem toto nastavil, tak se deje nasledujici:

kdyz vytvorim novy adresar, tak mi windows zahlasi, ze nelze
vytvorit adresar, ktery jiz existuje (ackoli neexistoval).
az kdyz "reloadnu" adresar, taxe tam ten novy objevi. kdyz
ho smazu, taxe adresar reloadne sam a ten novy uz tam
neni...

=> jako by windows pri vytvareni noveho adresare poslaly
pozadavek dvakrat, anebo ho samba dvakrat interpretovala (?)

bavime se o win98 a Pruzkumnikovi. nevite prosim neco i o
tomhle problemu?

predem diky, cezi