Nastroj pre configuraciu posty (IMAP, procmail)

Marek Repisky marek.repisky na foundry.sk
Úterý Listopad 6 07:17:37 CET 2001

Pozeral som sa na to a zrejme by to aj splnilo poziadavky
a k tomu este kopu veci naviac. Ak som to dobre pochopil,
tak by si to vyzadovalo prestavbu mail systemu. Pouzivame
sendmail, procmail a klienti su takmer vylucne Win s OutExp
a to by som nechcel menit.

Hladam skor jednoduchsi program, ktory umozni vsetkym
uzivatelom nastavit forwardovanie sprav, automaticku
odpoved (toto vie CGIPAF) a naviac uzivatelom IMAP
priecinkov definovat podmienky rozdelovania sprav (napr.:
ak bude v hlavicke To:.*linux na linux.cz tak spravu presun
do priecinka "Linux konferencia" :) a to vsetko cez web
rozhranie.