Update u Tripwire 2.3.0.47

Kvapil Jaroslav (MHMP) Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz
Úterý Listopad 6 10:06:42 CET 2001

Dobry den,

 po spusteni:

 tripwire --init
 tripwire --check

 mi hlasi, ze nektere soubory neexistuji a vytori report ve
 /var/lib/tripwire/report/hostname-date-time.twr. [time=214353]
 Kdyz spustim %subj% podruhe, pise mi stale, ze ty soubory neexistuji.
 pritom jsem zadne nemazal, ani neodstranoval baliky ...
 Z manu jsem vycetl neco o akceptovani.

 tripwire -m u -a mi pise
 Error: File could not be opened.
 Filename: /var/lib/tripwire/report/hostname-date-time.twr [time=213016]
 neni souborem ani adresarem.
 Exiting.

 Jak donutit %subj%, aby vzal za sve  ?

Diky
S pozdravem ...

/                    jaroslav.kvapil na mag.mepnet.cz
 V ten nejnevhodnejsi okamzik vystane problem, se kterym nikdo nepocital a
samozrejmost,
 ktera je stokrat odzkousena, po stoprve prestane fungovat, o vyjimkach
zakonitosti nemluve.
 Murphy
___