Programatorska konstrukce...

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Listopad 6 10:20:00 CET 2001

Dobry den,

On Tue, Nov 06, 2001 at 10:07:10AM +0100, Ladislav Michl wrote:

> vypise neco jako toto:
>
> Bad boy: pcmcia driver (at 0x0fa45c34) called us without a dev_id!
>
> &irq je adresa kam se na zasobnik ulozilo irq a (&irq)[-1] je adresa pred
> irq (ted to bereme jako pole), kam se budeme vracet, takze se dozvime
> odkud nas zavolali. hezke, ne? ;-)

Vot eto technika... It's a high art of Cc programing ;-))) To sou
veci, to by me skutecne nenapadlo, adresovat zasobnik jako pole a
jit s indexem do minusu... Takze napr.
(&irq)[-1]=moje_hezka_adresa mi prepise navratovou adresu tak,
jak budu potrebovat a po ukonceni fce na ni skoci. No to je jeste
hezci... Hm hm hm...

> hezky den,

Taktez a diky za info ;-)))

> ladis