problem se squid

Úterý Listopad 6 10:57:36 CET 2001

On Tue, Nov 06, 2001 at 10:44:37AM +0100, linux wrote:
> Stale se mi nedari popsat muj problem:
>
> v IE nastavena proxy naseho serveru ( 192.168.1.1, nebo proxy. . .cz)  pro
> vsechny protokoly a na portu 3128.
> 1) Jestlize je zaskrtnute policko - "pouzit server proxy", pak se NEMOHU
> dostat na nektere stranky - treba na www.eurotel.cz , www.ulead.com .
> Jestlize toto policko vypnu, pak se na ty stranky dostanu a vse je OK.
>
> 2) Jestlize zapnu policko a vyplnim v nazvu proxy sveho providera, tez se
> tam take dostanu.
>
> 3) Jestlize nasi proxy v squid.conf povesim na proxy providera, na stranky
> [...]

Nejake otazocky:
1) Ked sa prihlasite na server, kde je squid a date ping na www.eurotel.cz
(napriklad) dopingate sa? ( pripadne co povie dig).

2) Vas server ma aj vonkajsiu ip (okrem 192.168.1.1)? Ak ano, je squid
nastaveny aby pouzil tuto adresu?

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...