Programatorska konstrukce...

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Úterý Listopad 6 11:15:06 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Tak takovou prasecinu jsem uz dlouho nevidel (nerikam, ze neni funkcni
> na i386 32-bit, sranda by byla, kdyby hodnota -1 byla rozdilna (jako ze
> je, staci prechod 32-64 bit!!!)). To je portabilni kod, to ostatnim
> vyvojarum, kteri vytvori automatickou promennou pomuze pri dalsim
> vyvoji... proboha proc lidi musi psat takove praseciny, ktere pak
> zbytecne zatizi dalsi nesrovnatelne vice...:-(

to je zas k věci :-/ zase tady budeme donekonečna rozebírat, kdyby byly v
řiti ryby (nebylo by třeba rybníků). ten kód _je_ pro i386 a sežeru
posranou metlu, jestli i386 umí 64bit nebo jestli se změní zbůsob práce se
zásobníkem. jakkoliv uznávám, že irq.c _bude_ v 2.5 společným kódem pro
všechny architektury, teď se bavíme o řadě 2.4.

hezký den (snad si ho zasloužíte),
ladis

ps. nebudu se dovolávat boha, ale proč se lidi rozčilují nad kravinama
ještě predtím, než se podívají, jak to vlastně funguje?

a pokud se náhodou stane, že nekdo při přepisu rutin přerušení pro 2.5 na
něco podobného zapomene (na to by se rychle přišlo, že? ;-)), budete první
komu pošlu patch.