iso image pre MACos (dost ponahla)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Listopad 6 11:27:40 CET 2001

Zdravim!

Potrebujem vytvorit iso image pre Maca a vypalovacka je na win a ten to
nevie ale mkisofs to vie len mam problem (kedze mi CD-rom na Mackovy
nezerie RW musim to spravit spravne hned naprvy krat)

potrebujem abi boli na tom image subory z dlhymi menamy tak abi to
precital spravne.

mkisofs nato pozna prepinace: ktore su v manuali v casti HFS options a
nejak sa vtom nevyznam a navyse bi bolo dobre keby bolo bootovatelne (to
bi mal robit prepinac -boot-hfs-file)

moze mi niekdo svas poslat korektne nastavenia?

Vopred dakujem

--
Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"