programatorske: pretypovanie v C++

Martin Spirk Martin.Spirk na pvt.cz
Úterý Listopad 6 13:24:19 CET 2001

On Tue 6. November 2001 12:57, you wrote:
> zdravim ludia...
>
> vie niekto ako toto pretypovat?
> mam deklaraciu
>
> db_conn     *(*__db_connect)            (char *, char *, char *, char *,
> char *);
>
> a funkciu __db_connect potrebujem napojit na funkciu v kniznici takto:
>
> __db_connect = dlsym(handle, "_db_connect__FPcN40")
>
> lenze mi to stale pise warning koli pretypovaniu:
> Warning:  ANSI C++ forbids implicit conversion from `void *' in assignment
>
> AKO TO MAM PRETYPOVAT??????????

Zrovna dneska jsem se s fcemi dl* zacal seznamovat :-). Myslim ze by melo jit
takto:

__db_connect=(db_conn *(*)(char *,char *,char *,char *,char *))dlsym(handle,
"_db_connect__FPcN40");

Doufam, ze jsem to z toho sveho prikladu upravil spravne.

Mimochodem, kdyz uz jsme u toho, nevite nekdo jak je to s prenositelnosti
dlopen, dlsym... V manu o POSIXu nic nepisou, ja mam jen linux a solaris, ale
potreboval bych vedet jestli nenarazim na AIXu. Nevite nekdo??

		Martin