Cena za RH 7.1 u CPressu...

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Úterý Listopad 6 13:37:26 CET 2001

Jeste se slusi podotknot ze na 6-ti CD je kompletni RH, tak jak je v
"krabibi" - pokud nekomu staci zaklad distribuce, muze si ji stahnout nebo
objednat treba na linux-cd.cz za tusim 150 Kc, a CP na 2CD ma Redhat taky za
tu cenu. A pokud bude chtit k tem 6 CD plnohodnotny manual, muze si pack
koupit za jeste vyssi cenu od RedHatu.

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com