last -i ???

Úterý Listopad 6 14:40:25 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001, Pavel Houdek wrote:

> Vypis last mi nejak nebere v potaz starsi datum nez nedeli :-( a

Jak uz nekdo rikal, nejpravdepodobnejsi vysvetleni je, ze ve wtmp
starsi zaznamy nejsou. Byly odrotovany nebo je nekdo zly smazal.

> last -i vypisuje jakesi podivne adresy... konkretne
> root     tty1         0.0.0.0          Mon Nov  5 12:32   still logged in

U nalogovani z konzole tezko muze byt nejaka inteligentni adresa.
0.0.0.0 vypada jako rozumna prazdna hodnota.

> buggy    :0           8.253.XXX.XXX    Mon Nov  5 12:26   still logged in

Tohle ma na asi svedomi xdm neco neco podobneho. Pricinou je zrejme to, ze
autori nejak nepocitali s moznosti, ze se ve struct utmp budou vyskytovat
polozky, o kterych jim predem nikdo nerekl, a tudiz je to 8.253...
reziduum nejakeho smeti z pameti toho procesu, co to tam napsal. Use
the Source, Luke.