IP routovani

Jakub Mrázek Mrazek na vsps-su.cz
Úterý Listopad 6 15:24:36 CET 2001

On 5 Nov 2001 at 18:56, Miroslav Pragl wrote:
> echo "1" /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

neni treba jeste zakazat posilani ICMP_REDIRECTu ??

..ale stejne smysl tohodle zapojeni nechapu :)

JaCi

omlouvam se, vse je OK, samozrejme ze netreba do routovaci tabulky po ifconfigu zasahovat, vse funguje bez gateway... :)
smysl je vpravde jediny - ukazat studentum (a aby si to vyzkouseli), jak se konfiguruje v linuxu routovani (staticke), jenze mame kroucenou dvojlinku a cela ucebna je na jednom segmentu :) a ve vsech pocitacich je jen jedna sitova karta

a s tim arp a routovanim - ten router muzu klidne vypnout i z elektriky, kdyz tam ma arp zaznam, kasle na IP a posle to rovnou pres ethernet...
porad jsem jeste nezjistil ten prikaz na odstraneni arp zaznamu z tabulky
arp -d 192.168.1.1
da chybu neco jako (... kdyz si to nepamatuju presne)
SCIO...(priv): destination ... is unreachable ... -64

no nic, jak rikam studentikum, skoda kazde chyby, ktera se nevyskytne...
JM