OT-VYRESENO: Proc Windowsaci tolik odmitaji prikazovy radek

Úterý Listopad 6 15:49:08 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Miroslav Petricek wrote:

> Připadá mi, že vyčítáš hrušce, že není jablko. DOS vznikal v době,
> kdy bylo zajímavé ušetřit každý kilobajt operační paměti. Jsou lidé,
> kteří například historii příkazů nikdy nevyužili, například proto, že
> pracují s grafickou nadstavbou a žádný příkaz třebas ani neznají. Těm
> by mohlo vadit, že si jim nepoužívaná featura sežrala pár kB konvenční
> paměti.
>
> A nezapomen, že i v Linuxu najdete shelly, které implicitně neumějí
> historii příkazů.

DOS take neumi virtualni pamet, takze bezici program musi byt cely v
pameti. V systemu, kde se pracuje s VM to nevadi. Nepouzita cast kodu
proste v pameti neni.

Ne ze by to neslo takhle udelat i v DOSu, ale pak by se to zeslozitilo a
to nebyl puvodni zamer (tj. mit jednoduchy system).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz