RH 7.2 a up2date

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Listopad 6 16:05:42 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Michal Vymazal wrote:

> Nemelo by nahodou rpm ohlasit s cim se "krizi" ty zavislosti? Ja si tedy
> myslim, ze ano. Pokud tomu tak je, pak sup do bugzilly.

1) nejde o zavislosti, ale o to, ze tam ma dva balicky kernel rozdilnych
verzi. Je tedy jasne, ze rpm -e kernel nevi co ma smazat, pokud nezada rpm
-e kernel-2.4.7-10
2) mozna, ze by rpm mohlo napsat o ktere konkretni balicky se jedna, ale
kdyz vyzkousim:
[root na ns tmp]# rpm -e kernel
chyba: "kernel" určuje více balíčků

tak napisu:
[root na ns tmp]# rpm -q kernel
kernel-2.4.2-2
kernel-2.4.3-12

a je po problemu.

		S pozdravem Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..