TravelFlash Card reader PQI

David Salek dsalek na dima.cz
Úterý Listopad 6 16:15:56 CET 2001

Dobry den,

nema nahodou nekdo zkusenost se cteckou flash karet od PQI typ FPT-M na USB?
po zastrceni do USB se natahnou moduly

sd_mod                 11728   0  (autoclean)
usb-storage            31792   0
usb-uhci               20720   0  (unused)
usbcore                49664   0  [usb-storage usb-uhci]

a ctecku pripojim pomoci mount /dev/sda /mnt/c2:

Attached scsi removable disk sda at scsi1, channel 0, id 0, lun 0
SCSI device sda: 16000 512-byte hdwr sectors (8 MB)
sda: Write Protect is off
fatfs: bogus cluster size
VFS: Can't find a valid MSDOS filesystem on dev 08:00.
mount: musíte zadat typ systému souborů

zkousel jsem zadavat fat, vfat, msdos, umsdos, vzdy jsem dostal hlasku
mount: chybný typ ss, chybný přepínač, chybný superblok na /dev/sda
       nebo příliš mnoho připojených systémů souborů

na karte jsou fotky z Olympusu C-2020, ve Win to jde normalne precist

Diky
--
David Salek
DIMA OLOMOUC s.r.o.