Poinstalacni neboot RH7.2

Radek Skokan rskokan na itsignet.cz
Úterý Listopad 6 19:27:38 CET 2001

Zdarvim,
pokousim se nainstalovat RH7.2 na pocitac s procesorem Duron/950, deskou
Soltek SL-75KAV/-X (VIA Apollo KT133A), 500 MB RAM. Cela instalace probehne
normalne (az na obvykle veci), ale pak po instalaci po bootu pokazde
vytuhne. Jadro se nacte, jeste vzdycky vyskoci ta hlaska "Press 'I' to enter
inter........." a pak to zacne - tedy skonci. Obcas jsou k videni hlasky
"Unable to handle NULL pointer dereference", ale nejcasteji se objevuje
"Cannot allocate memory". Pocitac de obcas nezasekne - obrazovka se da
scrollovat, obsas se zasekne a obcas se resetne...
V archivu jsem se docetl, ze by to mohlo byt casovanim pameti. V Setupu jsem
nasel DRAM Timing, kterym se da nastavit rychlost 133/100MHz a pak delku
cyklu s moznou honotou 2 nebo 3. Vsechny kombinace jsem zkusil a porad to
nechce fungovat.
NT behaji dobre, jiny Linux (jadro) na tom jeste nikdy nebyl a nic jineho tu
po ruce nemam. Ale ta instalace probiha vzdy naprosto normalne. Nevidim do
toho, muzete mi to, prosim, nejak objasnit? Je to zarovan jadrem i HW? To
jadro pouzivane v instalaci je jine nez to finalni?

Diky,
Radek