problem se squid

linux linux na sps.volyne.cz
Středa Listopad 7 07:01:44 CET 2001

jiz jsem nasel vice adres, z kterych se pres nas squid nespojim. Zkousel
jsem spustit debug a sledoval, co se deje. Squid vyhodnoti, ze ma stranky
zajistit, ale pak k tomu z neznamych pricin nedojde.  V tom debug vypisu je
prilis veci a nikde neni popis, co hledat.  Tak to konfrontuji s uspesne
natazenou strankou. Ale mohu to delat jen v noci, kdyz na serveru jsem sam.
I tak je to obrovsky soubor.

M.S.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.