2.4.9 a NTFS

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Listopad 7 08:40:24 CET 2001

Dejvid Konf wrote:

> mam jednorazovy dotaz: mam disky s ntfs (muzu klidne zmenit) a chtel
> bych je pripojit k linuxu (asi suse nebo redhat) pro cteni i zapis.
> je to opravdu spolehlive anebo je lepsi dat tam nejaky linux-native
> fs?

Cteni mi az doted fungovalo naprosto spolehlive nejmene 2 roky. Zapis je
asi opravdu nebezpecny (alespon, co jsem slysel). Nemel jsem nikdy
odvahu to vyzkouset.

Pro prenos Linux -> NT/2000 mam malou FAT partition.

                      Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/