Poinstalacni neboot RH7.2

Jaromír Boško bosko na stapro.cz
Středa Listopad 7 10:55:48 CET 2001

Podobný problémy jsem měl s Athlonem 900.
Přechod na kernel-686 opravdu problém řeší.
Nové jádro jsem do instalace dostal pomocí Ramlinuxu.
ftp://ibiblio.org/pub/Linux/system/recovery

Ostatně, jak velké může být jádro, aby jej loadlin byl schopen natáhnout?
Kolik můžu mít jader v lilo.conf, aby se to nekousalo jako LIL...
Při mém testování se mi to kousalo při nějakých 6-7 ( LBA32LILO+Boot.ini
W2000)
( jaký je ekvivalent příkazu lilo pro grub pro přidání nového jádra?)

Mimo jiné tu někdo vzpomínal problém s nenaběhnutí sítě
- musí být při kompilaci zapnutý i CONFIG_RTNETLINK=y

S pozdravem
--
Jarek Boško

STAPRO s.r.o.
bosko na stapro.cz <mailto:bosko na stapro.cz>

-----Original Message-----
From: marek cervenka [mailto:cer20um na axpsu.fpf.slu.cz]
Sent: Wednesday, November 07, 2001 11:21 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Poinstalacni neboot RH7.2

> Ano, jadro pro instalaci je trochu jine. Nachazi se v balicku
> kernel-BOOT-2.4.7-10.i386.rpm. Z CD se da nabootovat napsanim do prvni
> vyzvy:
>
> linux root=/dev/hdaX initrd= S
>
> X je cislo oddilu s korenovym FS. S znamena single user mod. Kdybyste
> chtel pouzit to BOOT jadro i pro normalni beh, tak to samozrejme lze.
> Nainstalujte ten balicek kernel-BOOT a pridejte si to nove jadro do
> konfigurace Lila nebo Grubu.

ja mam podobnou konfiguraci a mel jsem stejny problem
instalator totiz naistaluje kernel-....athlon.rpm a u durona(nebo u
nekterych konfiguraci s duronem) ta optimalizace dela opsny

kdyz jsem tam vnutil (slozitejsim zpusobem nez pise
p.kerslager) kernel-..i686.rpm, tak to jede jak z praku

je to teda docela hodne blby bug a zacinajici uzivatel si s nim asi
neporadi

snad se to podari v rh7.2cz opravit
pro us by mozna pomohla kickstart disketa, kde by se pouze vnutila
instalace dobreho kernelu (jestli to vubec lze)

jdu se podivat jestli je takovy bug v bugzille

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz
cervajs na njs.netlab.cz (www.jabber.org)