ext2 na ext3 bez straty dat?

Ing. Marian Belicka belicka na basl.sk
Středa Listopad 7 14:28:30 CET 2001

> Ano, lze.
> ext3 je pouze ext2 s pridanymi zurnalovacimi schopnostmi, ale je to zpetne
> kompatibilni.
> Pouzijte vhodnou verzi tune2fs (parametr -j, tusim).

Podarilo sa previest bez problemov. Vznikol subor .journal v root adresari.
No po restarte som sa z /proc/filesystems dozvedel ze root particia je
primontovana ako ext2 (inymi slovami ziadne ext3 tam nie je). Ked vsak
pripojim inu particiu (tiez prevedenu na ext3) prikazom mount -t ext3... v
subore /proc/filesystems ext3 pribudne. Je to vporiadku alebo som este nieco
nenastavil?
Skusal som editovat /etc/fstab aj /etc/rc.sysinit.
Dakujem...
--
Ing. Marian Belicka			jairik na pobox.sk