ext2 na ext3 bez straty dat?

Středa Listopad 7 14:54:35 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001, Ing. Marian Belicka wrote:

> Podarilo sa previest bez problemov. Vznikol subor .journal v root adresari.
> No po restarte som sa z /proc/filesystems dozvedel ze root particia je
> primontovana ako ext2 (inymi slovami ziadne ext3 tam nie je). Ked vsak
> pripojim inu particiu (tiez prevedenu na ext3) prikazom mount -t ext3... v
> subore /proc/filesystems ext3 pribudne. Je to vporiadku alebo som este nieco
> nenastavil?
> Skusal som editovat /etc/fstab aj /etc/rc.sysinit.

Je potreba do initrd obrazu pridat modul jbd a ext3.

mkinitrd --preload=jbd --preload=ext3 /boot/initrd-`uname -r`.img `uname -r`

Pokud pouzivate LILO, tak je ho potreba jeste spustit, pripadne initrd do
nej vubec pridat (do Gruba samozrejme taky).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz