rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Středa Listopad 7 14:51:59 CET 2001

>Pokud je ta sitovka jako modul, tak zcela jiste stacilo dat rmmod na ten
>driver a neni potreba rebootovat masinu, to jsou mi ale zase zvyky :)

No vzdyt rikam, ze staci zeditovat ten file a
ifconfig eth0 ipaddr up
ale predtim mi to (/etc/init.d/network stop a start) vzdy chodilo.

Chci vedet, zda je to jen u mne, nebo je to proste bug v distribuci.

Martin Reiser