rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Středa Listopad 7 15:41:38 CET 2001

panove, k Windozum chodime.
Ale unix ma snad shell a ssh.

A ta podminka tam je, muze to byt obecne i bliz, proc chodit do serverovny s
kazdou prkotinou jako u Windowsu (nechytte mne za slovo).

Ta akce je na 2 minuty.
Moji snahou je, aby to par lidi zkusilo, aby bylo jasne, zda je tam bug,
anebo to mam jen ja.
Ale predevcirem jsem to nainstaloval, instalace byla o.k. a nic jsem tam
nemenil.

Martin Reiser