Je nieco s proxy?

Ing. Marian Belicka belicka na basl.sk
Středa Listopad 7 15:53:43 CET 2001

Mam jeden zaujimavy problem. Ked kolega zaviedol v nasej organizacii SQUID
proxy nedalo sa mi z konquerora netcsape ani z mozilly (asi 0.9.0) vyplnat
formulare (<form> </form>) na webovych strankach. Neslo mi prihlasovanie cez
formularove stranky a pod. Potom prisla mozilla tusim 0.9.2 a galeon a
formulare fungovali. Teraz mam nainstalenu mozillu 0.9.5-1mdk a galeon
0.12.6-1mdk a formulare zase nejdu. Prezieravo som si vsak medzitym vymazal
predosle verzie mozilly a galeona. Nenapada niekoho v com to moze byt?
Dakujem...
--
Ing. Marian Belicka			jairik na pobox.sk