Poinstalacni neboot RH7.2

Středa Listopad 7 16:27:05 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001, Jaromír Boško wrote:

> Ostatně, jak velké může být jádro, aby jej loadlin byl schopen
> natáhnout? Kolik můžu mít jader v lilo.conf, aby se to nekousalo jako
> LIL... Při mém testování se mi to kousalo při nějakých 6-7 (
> LBA32LILO+Boot.ini W2000) (jaký je ekvivalent příkazu lilo pro grub
> pro přidání nového jádra?)

Myslim, ze LILO by s poctem jader problem mit nemelo... Pokud nejaky
problem je, je potreba si v dokumentaci precist, kde je chyba (zalezi to
na tom, kolik pismenek se vypise).

U Grubu neni potreba pri pridavani jarda nic spoustet, jen editovat
soubort /boot/grub/grub.conf.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz