kernel 2.4.14 a unresolved symbols v loop.o

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Středa Listopad 7 16:46:25 CET 2001

No taky me to pekne *piip* To snad neni pravda, mam takovy dojem ze tohle
nekdy pouzil snad kazdej ,kdo dela s Linuxem aspon pul roku. Opravda sila.
:-((( Clovek si stahne jadro a bude u volby, kterou tam dava defaultne asi
kazdej, patrat po tom, co ma kde smazat, aby se to milostive zkompilovalo.
Grrr. :-/