Utoky na server ....

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Středa Listopad 7 18:04:41 CET 2001

Zdarvim

On Wed, Nov 07, 2001 at 05:59:53PM +0100, Jiri Barta wrote:
> Prosim Vas o radu, nekdo se mi snazi utocit na server. Vyzaduje
> soubory root.exe, cmd.exe, command.com ... atd. Zkousi ruzne cesty a
> casy. IP adresa je pokazde jina a vede nekam do .dk, pokud je mozne ji
> vystopovat, protoze casto nereaguje.

a mate snad na vasom serveri tieto subory?
ak nie tak sa tym nezatazujte jedna sa o windowsoidny worm
pokial ich mate na sovjom server preinstalujte na nejaky unixovy stroj
;)
a pokial vam vadia v logu tak myslmi  ze v iptables sa daju dropovat
packety na zaklade stringu (neviem ci som sa spravne vyjadril) tak
dropujte

				Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s., member of the Orange Group
hornicek na globtel.sk