500 Illegal PORT command. II.

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Listopad 7 22:24:32 CET 2001

Dobry den,

> Roman Bobal <Roman.Bobal na horry.cz> wrote:
> -> Zdravim, pouzivam ProFTPd server a prohlaseni jakehokoliv uzivatele na
tento
> -> FTP server mi to hlasi:
> -> 500 Illegal PORT command.
> -> 425 Can't build data connection: Connection refused
>
> co tvrdia logy? Mozno pride request pripojit sa na iny host ako ten z
> ktoreho je klient pripojeny...

No ved prave.... Mam tu 2 servery:

lokalna siet -------- server 1 --------server2--------internet.

Na serveri 1 je "len" zakazane nadviazanie spojenia vonku a routing
pre lokalnu siet (3 podsiete). Na serveri 2 bezi maskarada. Ak sa pripajam
na server 1 bezi vsetko bez problemov. Pri pripojeni na server 2 len
pasivnym
modom. Je tam natiahnuty modul ip_masq_ftp a v logoch som nic podozrive
okolo ftp neobjavil :-(
No a ftp zo serveru 1 na server 2 tiez len pasivne. No, ono to ide
pasivnym tiez kdekolvek vonku do internetu. Ale ftp zo servera2
ide von normalne.

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
Phone: +421/44/55 26 153, phone/fax: +421/44/56 21 454
Mobil: +421/905/642 799