KDE2 & MP3

Zdenek Havelka madloki na mail.cz
Středa Listopad 7 23:10:20 CET 2001

On 07-Nov-2001 Tomas Brozik wrote:

> AMD K6/233 (pretoceno na 266), 196MB RAM, zvukovka Theatre X-treme 5.1

Ten "uzasny system" ma mnohem mene narocnejsi variantu, a to ESD. Diky male
finte s pomoci programu esddsp se da vetsina sw nepodporujicich ESD zlomit,
aby jej (byt nevedomky) pouzivali. Krom toho umi standartne poslouchat po
siti a prijimat data od autorizovanych klientu zvenci, uvolnovat /dev/dsp po
zvolene dobe inaktivity, nahravat z nej smichane zvuky, zvolit si bitrate.
Je tam taky binarka pro prehravani wav-u, moznost "prednahrat" vetsinu zvuku
opakovane poustenych zvuku do memory a zrychlit tak praci ESD (spica pro
windowmanagery) a spousta dalsich opicek.

Mezi sw, ktere ho standartne (bez te finty s esddsp) podporuji, patri napr.:

enlightened :-)
windowmaker
RealPlayer v8
xmms