Jak prelozit .so modul do php - relocation error

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Listopad 8 08:52:58 CET 2001

On Po, 2001-11-05 at 15:24, Petr Cech wrote:

> no, jednak kdyz balik pouziva libtool/configure, tak mu natvrdo davat ruzne
> #define a #include je spatne, ze. Navic to lze udelat standardnim zpusobem
> primo do ./configure. Treba --with-pgsql=shared,/usr a ma pgsql.so

V tomto pripade to funguje,
ale pro freetds (tj. knihovny pro mssql) ve verzi 0.52 nebo 0.53pre1 -
(jine jsem nezkousel) zadam ./configure --with-sybase=shared ...
preklad probehne v poradku, ale pri spousteni apache dostanu v logu
nasledujici hlasku

/opt/apache/bin/httpd: relocation error:
  /opt/php4/lib/20001222/php_sybase_db.so: undefined symbol: dbinit

kdyz to ale prelozim primo do php
./configure --with-sybase ...

apache spustit jde

Koukal jsem do debian/rules ;-) a vypada to, ze to nekomu s dynamickym
modulem prelozit a spustit (?) slo

Kde mam hledat chybu? Muze to byt verzi kompilatoru (mam RH 7.2, tj gcc
2.96)?

Pomuze nekdo ;-) ?

Pavel